Volite li jesti češnjak,ovako se riješite neugodnog mirisa

Češnjak zbog svojih antibakterijskih, antivirusnih, antigljivičnih, antiparazitskih i antioksidacijskih svojstava drži infekcije dalje od vas. 



Razlog zbog kojeg snažni miris češnjaka ostaje tako dugo nakon jela je zato što se tokom probavljanja hrane u krvotok oslobađaju spojevi sumpora iz češnjaka. Upravo zato osvježavajuće vodice za usta neće biti od pomoći u pokušaju da zakamuflirate prepoznatljiv miris češnjaka. 

Ali neke namirnice hoće. Istraživači tvrde da bi uz češnjak ili nakon jela s češnjakom trebalo jesti jabuke, zelenu salatu, cikoriju, celer, krumpir, peršin, metvicu, bosiljak ili gljive jer te namirnice sadrže fenole, spojeve koji će u kemijskoj reakciji reagirati sa sumporom iz češnjaka i tako neutralizirati snažan miris. Dokazali su to masenim spektrometrom, uređajem koji analizira molekule na osnovi njihove mase, a nakon konzumacije spomenutih namirnica, razina sumpora bila je znatno niža u dahu volontera. Najviše fenola ima u metvici, ali znanstvenike je iznenadilo i kako list salate, koji ima znatno manje količine fenola, učinkovito suzbija miris češnjaka.


Google oglasi

Popularni postovi zadnjih 7 dana

Google oglasi