Lanene sjemenke za prevenciju bolesti


Ove male sjemenke bogat su izvor Omega 3 masnih kiselina, može se koristiti kod prevencije raznih bolesti i za opće zdravlje, a zbog svog orašastog mirisa i okusa lijepo će se uklopiti u salate i jogurte, te ostala jela. Konzumirajte ih na dnevnoj bazi, a evo i zašto.


Lanene sjemenke bogat su izvor mikronutrijenata, dijetalnih vlakana, mangana, vitamina B1 i esencijalne masne kiseline alfa-linolenske kiseline, također poznat kao ALA ili omega-3. Lanene sjemenke mogu se konzumirati na nekoliko načina: u obliku lanenog ulja, usitnjenih sjemenki ili u izvornom obliku. Stručnjaci preporučuju konzumaciju usitnjenih sjemenki zbog lakše apsorpcije hranjivih tvari, a za razliku od ulja, sadrže vlakna.
Važno je napomenuti da lan nije lijek, ne može učiniti čuda, ali je jako dobar dodatak prehrani. Može se koristiti za prevenciju i regulaciju.
Sjajan je nadomjestak za osobe koje ne jedu ribu jer sadrže Omega 3, može se staviti u jogurt, salate. Iako je lan najbolje konzumirati u šrotanom obliku, nemojte ga takvog kupovati je može oksidirati. Preporučamo da kupite sjemenke koje sami doma možete samljeti netom prije upotrebe.
Dvije jušne žlice lana dnevno zadovoljavaju 100 % naših dnevnih potreba. Omega-3 masne kiseline iz lanenih sjemenki pomažu krvožilnom sustavu: djeluju protuupalno i uravnotežuju ritam kucanja srca. Svakodnevna konzumacija lanenih sjemenki može sniziti razinu "štetnog" kolesterola LDL-a koji se veže uz srčane bolesti, pretilost, dijabetes i metaboličke sindrome. Zbog kombinacije ulja i vlakana, idealan su laksativ.
Lan sadrži biljni estrogen koji potpomaže oplodnju, smanjuje rizik od karcinoma dojke i pomaže kod menopauze. Lan može regulirati šećer u krvi i prevenirati dijabetes tipa 2. No on nije lijek, on je dobar saveznik. Lan smanjuje upale pa se može koristiti i za čišćenje kože i lakšu probavu u obliku ulja ili čajeva.

Google oglasi

Popularni postovi zadnjih 7 dana

Google oglasi